dilluns, 5 de març del 2012

He tornat!

Si, fa moooolts de temps que no escric i no és per manca de ganes, si no que dia a dia m'envaeix allò del quan hi penso no puc i quan puc no  hi penso.

La veritat és que la manca de temps és la meva queixa contínua i potser si que si m'organitzo una mica millor, tindria una mica més de temps (però una mica no us penseu ara que m'estic tot el dia ficant-me el dit al nas...).

També hi ha el fet que de vegades fa mandra escriure... durant el dia se m'han passat pel cap mil idees per al vespre, quan tingui aquell moment, però el moment no arriba i si ho fa, m'estimo més fer altres coses, o arriba en la forma d'un sofà que m'abdueix el cos i el cervell!

Be, sigui com sigui, aquí estic de nou.

Durant aquest temps he conegut gent nova, estic fent un curs nou, i segueixo amb la coral i ens hem comprat una caravana!.  El Nil segueix el seu curs evolutiu, i ja m'ha atrapat en alçada i quasi volum... (com passa el temps!), i sembla que està més centrat en l'escola. Jo procuro estar al damunt lo  mínim, i entre una cosa i l'altra, sembla que funciona. Aviadet tindré l'entrevista amb la tutora, que em traurà de dubtes...

La gent nova principalment és del curs de cosir. Si, m'he apuntat a un curs de cosir, la mar de chulo! Jo no és que no sabés cosir, de fet ma mare ha cosit tota la vida, i m'hi ha ensenyat, tinc els conceptes més que bàsics, i fins i tot màquina de cosir a casa, Només em mancava la seguretat del "ho pots fer i a sobre saps més o menys com". I amb l'ajut de la Núria (la profe), me'n surto. Ja aniré penjant fotos, que una de les noves idees per al blog, és canviar  l'aspecte, però no se si amb blogspot podré fer el que vull.

Amb la Coral gaudeixo cada cop més tot i que l'heterodòxia del grup fa que de vegades tingui ganes de trobar un altre grup més per la feina... Perquè allà quan hi ha futbol hi ha desbandada general, i quan no un que te més feina del compte, l'altra que te assajos de teatre, l'altre que quan hi ha passa de grip, com que la mitja d'edat és alta, ens quedem amb la meitat del grup... i assajar així és difícil. M'agradaria que fós com la coral d'una amiga, que a excepció de malaltia, no hi ha excuses, ni motius. Dimarts s'assaja i punt, però la meva coral no és així, i cal acceptar-ho. Però ep! això no treu que m'ho passi genial!

I la caravana... la caravana és un somni d'antic, és un somni de fa moooolts anys, que finalment he fet realitat. Tornar al càmping i donar-li l'oportunitat al Nil de que gaudeixi del que és com ho vaig gaudir jo quan era petita. Ara li cal temps per a conèixer i fer amics, però no crec que tingui problemes. El que em fa il·lusió, és que gràcies al curs de cosir, he començat a personalitzar algunes coses de l'interior... si, si posaré fotos! Ara tenim molta feina per adequar-ho a com ho volem, com l'interior de l'avancé, els mobles de la tenda de cuina, netejar-ho tot... però tot i que tot està com agafat amb pinces, m'encanta estar-m'ho a la meva caravana, tot i que quan marxem, de la terra que encara hi entrem podríem plantar patates!.

Enfi, que ja aniré explicant!



Be, moltes coses en aquest temps, ja ho veieu!