dimarts, 20 de març del 2012

Què contenta estic amb mi mateixa!

Doncs això, que estic que no hi càpigo dins la meva pell!!

Per fi he acavat les fundes per als seients del sofà de la caravana. La veritat és que per culpa d'aquest taranna barroer que tinc, vaig haver de desfer la primera de les 4 fundes, prendre mides de nou, afegir el tros de roba que hi mancava per haver tallar tort, i tornar a muntar de nou, però com que vaig ser estremadament compassiva amb mi mateixa, ho vaig fer amb carinyo i ganes i sobretot, sobretot amb la certesa que mai més em passaria això, que per culpa de no ser net, polit i cert, hagués de repetir la feina feta.

I aquest és el resultat!

Aqui es veuen les 4 fundes que he fet, i per sort, no s'aprecien ni en la foto ni en l'original, les peces que vaig haver d'afegir.

No m'han quedat súper perfectes, però si lo més perfectes que em poden quedar a mi. Per això estic més que contenta!







Aquest és l'altre lateral, igual de súper estupendo!






I aqui el menjador acavat. És o no que ha quedat una chulada???


Ara això si, els nens ja me les han estrenat... i els dos coixins grans ja tenen dues taques,, però què seria la vida sense nens?