dilluns, 31 de gener del 2011

Indignada...


Els nadals passats, vaig comprar el calendari dels bombers, perquè m'agrada la forma que tenen d'autofinançar-se i perquè les fotos, algunes nus artístics, són molt maques. A qui no li agrada veure cossos ben fets i formats? Aquest calendari el vaig comprar amb el propòsit de penjar-lo al  meu despatx. Penso que no falto el respecte a ningú, i al capdavall, està al meu espai personal, on no és un lloc públic, ja que no rebo més visites que les dels companys de feina.

Doncs be, divendres passat, esperàvem la visita d'un dels alts càrrecs que havia de ser presentat als treballadors, i vaig rebre la recomanació per part del meu cap, de retirar aquest calendari. Evidentment em vaig molestar, perquè quan vaig rebre la visita de la Consellera, ja el tenia i ningú em va dir res, possiblement per això ara me'l fan treure? perquè es va queixar i no li va agradar? No ho se, però trobo que és ficar-se a l'espai propi de cadascú, el meu despatx, és com casa meva i jo decideixo el que hi vull tenir, sempre i quant estigui dins de les normes d'urbanitat del moment, i aquest calendari que s'ha venut per totes les conselleries, sembla ser que no les compleix.

Però aquí no s'atura la meva indignació. Aquest mati, he parat la moto on fa 25 anys que ho faig. Mai ningú m'ha dit que  no ho podia fer, i això que davant la conselleria cada dia s'atura un cotxe de la guàrdia urbana, ja sigui de la secreta, o no, i encara he de sentir cap recomanació d'on he de parar. Doncs avui, es veu que s'espera una visita important i això ha fet que se m'acostés un mosso que estava xerrant amb un altre company i una persona de paisà i em diu que allà no hi puc deixar la meva moto. He de dir que  no hi ha cap senyal que avali el que m'estava dient, i així li he fet constar. M'ha comentat que, on es paren els cotxes oficinals, no hi puc deixar la moto, des de quan? jo li he dit i insistit. Jo ja podia dir-li missa, que ell duro. I aquí és on més m'he empipat, perquè si jo faig prevaldre els meus drets de ciutadana, i la deixo allà, perquè no hi ha cap llei que em digui que no ho puc fer, m'arrisco a que ell, en ús d'un abús de poder, faci que se me la endugui una grua.

Sempre s'han rebut visites importants a la conselleria. i mai, en aquests anys, he hagut de moure el meu vehicle, fins avui... les coses estan canviant...

1 comentari:

Alba ha dit...

Que fort! Acabo de saber que el mosso en qüestió ha demanat una grua per una de les motos que hi havia aparcades, que és d'un noi d'una empresa que hi ha al carrer casp, i que també fa anys que aparca al mateix lloc.

Per sort des del departament s'ha indicat que les motos allà estan ben aparcades i no és possible avisar la grúa...