dimecres, 16 de febrer del 2011

Cal buscar la perfecció?

Ahir tornant cap a casa, aturada en un semàfor, em va cridar l'atenció una de les noves pancartes publicitàriesd'en Guardiola. La veritat és que ni tan sols se quin és el banc o empresa que anuncia o si senzillament s'anuncia a si mateix.

Be, el fet és que el que em va cridar l'atenció va ser la frase "La perfecció no eixteix, però cal buscar-la".

No m'encaixava el missatge i sense adonar-me vaig pensar... quina burrada buscar el que no existeix! i em vaig posar a riure.

I és que és així, si la perfecció no existeix, perquè cal dedicar esforços, lluita i pèrdua de temps, quan això només ens porta al cami de la infelicitat, frustració i si persistim en el de la depressió? Perquè per més que ho intentem... mai la trobarem....

No trobeu que és absurd perdre ni un sol segon? Jo si

Bona setmana!