dilluns, 2 d’abril del 2012

Segueixo personalitzant la caravana

El Nil s'ha fet gran quasi sense adonar-me'n i ha estat de tal forma que un dia em mirava les cortines de la seva habitació i vaig veure que ja no tocaven, que eren massa infantils. De fet des què li vam posar, ha tingut ja dos canvis de mobiliari, però no de cortina. Així que un dia passejant pel centre, vaig veure una casa en liquidació i li vaig comprar un estor senzill però molt maco, de ratlles. A ell li va encantar (com no, les ratlles eren del color preferit de sa mare ha ha, qualsevol li deia que no...)

Doncs jo vaig guardar la roba de les cortines, els ganxos, les anelles de fusta, els topalls de la barra, la barra...en fi, tot, esperant un dia a trobar-li una nova destinació, i aquest dia ha arribat!

Al llit de matrimoni de la caravana, li mancaven uns coixins grans, per poder veure la tele des del llit amb comoditat, així que com que a casa tenia dos parells de quadrants dels gegants, vaig pensar que un parell el podia aprofitar, fent unes fundes amb la roba de la cortina, que amb el color del cobrellit quedarien de conya, i vaig posar fil a l'agulla!

Aquí teniu el resultat!





La roba duu uns gatets en color blau molt petitons, que li queda la mar de be i encaixa a la perfecció.  El que m'he oblidat de fer foto al darrera, que em vaig currar 5 traus fests a màquina per mi, i els 5 corresponents botons.


També em vaig fer un "tironyo" (paraula extreta del diccionari Gayetesc), o sigui un tirony o tronc, per a tapar un espai que queda entre el matalàs i la fusta del costat de la finestra, per on entra un virujillo... Com que sota del llit es comunica amb un arcón amb porta a l'exterior, suposo que no ajusta massa be i hi entra molt de fred. Amb aquest tironyo ho he solucionat.



Com era d'esperar, el Nil en veure la roba de la seva cortina, li ha agafat nostàlgia i també vol coixí i tironyo, si es que....





Tinc més coses a ensenyar-vos: com passar de tenir un pantaló a una jaqueta d'entretemps, o com he fet la cortina de l'avancé de la caravana, o com el Mon i jo ens hem atrevit a reparar una fuita d'aigua a la claraboia...Treballant en equip no hi ha qui ens pari!