divendres, 11 de març del 2011

Gràcies!

Va ser gràcies al Ramon, i al seu suport incondicional en qualsevol projecte en el que m'involucri, que va ajudar a que materialitzés fer sentir la meva veu mitjançant les meves cròniques, els meus relats i les meves opinions, per a mi era com una sortida al mon, i al meu caràcter de vegades força histriònic li va anar com anell al dit. Ell em va encoratjar més que ningú a creés el meu bloc i a que escrigués (i ho segueix fent a cada escrit que penjo, sempre em demana més). No puc dir si és el meu fan número u, perquè també estan les incondicionals de les meves germanes, però si un puntal important i una font d'inspiració.

Jo sabia que els escrits que hi posaria serien divertits i que molt probablement agradarien, no per ego, sinó perquè aquells m'havien llegit fins aquell moment així m'ho deien.

Però 1.100 visites en 7 mesos em deixa totalment meravellada! Deixem en 1.000 les consultes dels diferents  lectors del meu bloc (les altres 100 visites com si fossin meves), però és que tot i així, em sembla increïble,  si fins i tot em consulten de l'altra banda de l'Atlàntic, i això que jo parlo en català! I és que em quedo sense paraules, si jo, la stepi no sap què dir jaja. El primer cop vaig pensar que havien entrat per error, però és que és de diferents punts del continent americà, i pel comptador, sembla ser que hi han reincidit jajajaja

En fi, que només puc que donar-vos les gràcies per haver fet possible una realitat  i és que allà a fora, hi ha algú, be, molta gent que em segueix, i que segurament gaudeix amb el que explico. És tan chulo el que sento que no se ni com explicar-ho. A més, el dia que el vaig crear vaig pensar, el dia que hagin 1.000 entrades ho celebraré, però caram de les 1.000 a les 1.100 han passat tants pocs dies que no ho he pogut celebrar  ni el dia que tocava!
Per això us dono les gràcies, 1.000 gràcies mai millor dit!

Bon cap de setmana!