dilluns, 27 de setembre del 2010

De peatges, retencions i altres preses de pèl

La veritat és que si un ha tingut la sort de poder voltar una mica pel país, ràpid s'adona de les grans diferències en infraestructures del país veí. Jo tinc la sensació que els més castigats en peatges sóm tant els catalans com els bascs, ara és la meva sensació i puc estar del tot equivocada, però se'm va quedar la mateixa cara d'imbècil quan vaig anar al País Basc i vaig haver de pagar un fotimer en peatges, que ahir tornant de Jérica (Castelló)... que en total per fer uns 350 km, es paguen al voltant de 30 euros... una gran presa de pèl.

En canvi, la vegada que vaig estar per Andalusia, caram tu, quines autovies que té aquella gent, que sincerament fan enveja, de lo noves, cuidades i de franc que són. No diguem menys quan vas al centre, que només es paguen les radials al voltant de la capi, la resta de franc també.
En definitiva que o aquí o sóm idiotes, o algú s'està fent molt ric a costa nostra, o no ho entenc... Perquè amortitzades les nostres carreteres  ho estan de fa anys, i ben poques millores que fan, que ni els guardarraíls matamoteros han tret!

Ah, i tingues sort de no trobar retencions i que no et passo d'haver de pagar, i no poder ni avançar un metre  un cop passada la barrera del peatge Això si, a pagar tothom...

En fi, que m'empipa que gràcies als meus diners, els de fora visquin de puta mare, i a nosaltres ens sangrin, per recuperar part del que s’emporten...

He dit!

Bon dilluns!

1 comentari:

noegaye ha dit...

tens rao Alba, el mateix vem pensar aquest estiu a Cantabria, tot d'autovies gratis, per anar a tot arreu, i mes que estan construint, en canvi, en quant pases el retol de "benvinguts a Catalunya" a sota ja veus una senyal de peatge.