dimarts, 21 de setembre del 2010

Reinventar-se

M'estic llegint el llibre "Reinventarse, tu segunda oportunidad" del Dr. Mario Alonso. És un llibre molt interessant sobre el coneixement d'un mateix, i sobre de quina forma, sense adonar-nos podem arribar a canviar les nostres estructures físiques. Si, sembla increïble, però és cert. També et dona algunes bases de com canviar la nostra forma de ser. Si una cosa de tu no t'agrada, canvia-la, no l'acceptis. No val el "jo sóc com sóc i a qui no li agradi...". En tot cas jo afegiria, i al que no li agradi, que m'ho comenti, i en parlem, potser té raó en què puc ser millor persona..."

Posaria molts passatges del llibre, però he triat un que he llegit avui i que m'ha agradat molt. 

"Quan reaccionis d'una forma que no t'agradi, no et jutgis ni et critiquis durament, perquè això no et portarà a canviar. Exercita la compassió cap a tu mateix. Sigues ferm, però no diguis dur. No facis llenya de l'arbre caigut. Assenyalar-te amb un dit acusador no t'ajudarà a ser millor persona. Substitueix la vergonya i la culpa per l'exercici de la responsabilitat"

Bon dimarts per a tothom!